Aplikační podpora

Aplikační podpora – Po úspěšné implementaci je další klíčovou oblastí, rozhodující o dlouhodobé spokojenosti zákazníka, oblast poskytování následné podpory

FIDRIX pro své zákazníky připravil standardizovanou aplikační podporu, která zajišťuje splnění zákaznických požadavků v požadovaném čase a kvalitě.

Mám zájem o aplikační podporu

Helpdesk je služba, v rámci které mohou zákazníci hlásit případné provozní chyby v software. Ty jsou zaznamenávány a řešeny s využitím interního helpdeskového systému Novicom. Zákazníci jsou tak průběžně informováni o stavu řešení jejich chyb a požadavků.

Jsme k dispozici 24/7

Produktový update je služba, v rámci které jsou zákazníkům poskytovány nové verze Novicom produktů.

Novinky

15. 5. 2024 FIDRIX

Brno, 15. května 2024 – Na distribuční trh s nástroji pro kybernetickou bezpečnost a správu sítí vstupuje česká společnost FIDRIX. Jejím cílem je poskytnout podnikům a organizacím všech velikostí… Read More

Číst více
29. 4. 2024 FIDRIX

V éře digitální revoluce se kybernetické útoky staly běžnou hrozbou pro jednotlivce i organizace. Mezi často využívané techniky útočníků patří zneužití MAC adres, což jsou unikátní… Read More

Číst více
Kontakt

Máte nějaké dotazy?
Vyplňte prosím níže uvedený kontaktní formulář nebo volejte na +420 608 113 160